Eco Royal

Våre visjoner og verdier

Vårt oppdrag

Tilfredsstill alle Ecoroyal kunder.

Vår forretningsfilosofi

Å være en pålitelig og pålitelig miljøvernvirksomhet.

Vårt formål

De beste medarbeiderne, de beste produktene, de beste tjenestene, den beste effektiviteten, den beste utførelsen, den beste inntekten og den beste utviklingen.

Vårt perspektiv

Tjeneste skaper et merke og bringer kundetilfredshet med ansattes tilfredshet.

Vårt tjenestesyn

Tenk mer enn kunden, gjør det bedre enn kunden forventer.

Ord fra Ledelsen i ecoroyal.no

Pålitelig og pålitelig

Å være pålitelig og pålitelig er to spørsmål som skal vurderes hver for seg, hva som er pålitelig og hva som er pålitelig. Det er faktisk bare ett spørsmål, det vil si spørsmålet om "tillit". Du må være pålitelig før du kan være pålitelig; det første trinnet med å stole på er det andre trinnet med å stole på. Til slutt er det bare ett ord - "tro"! Hva slags "tro" skal vi ha?

Tillitt til kundene

Vær forsiktig med løftet ditt. Når du først har lovet, må du oppfylle det. Derfor, når du gir løfter til kundene, må du være kjent med selskapets ulike styringssystemer og selskapets produkttekniske funksjoner. Det kan være mange selskaper som for tiden bruker løfter til kunder med mange teknisk uoppnåelige resultater for å vinne ordrer, men vi bør ikke bli fristet av dette. 

Tiden vil bevise alt. Så lenge vi tar tak i overlevelsestiden, vil vi kunne få kundenes forståelse. Tenk, hvorfor folk er villige til å betale høye priser for å kjøpe merkevarer, årsaken er tillit, tillit til deres ord og handlinger. Ingen merkevareprodukter våget å jukse kunder. Så lenge kundene forstår at selskapet vårt ikke løfter tilfeldig, spesielt på noen tekniske problemer, tror jeg kundene vil sammenligne, tenke og synes at selskapet vårt er pålitelig og pålitelig.

Produktets bokstav

Det vil si hvordan du kan sikre at kundene velger produktene våre er riktige. Bare hvis selskapets produkter har lav feilrate og god servicekvalitet blant lignende produkter i markedet, og virkelig "tenker mer enn kunder og gjør det bedre enn kundene forventer", vil kundene tro at produktene våre er pålitelige og pålitelige.

I dag, i henhold til prinsippet om pålitelig og pålitelig arbeid, vil vi definitivt miste noe marked på et tidlig tidspunkt, fordi det nåværende markedet er blandet med godt og dårlig. Før regler og forskrifter blir perfeksjonert, må dårlige penger drive ut gode penger. Denne situasjonen vil imidlertid ikke fortsette for alltid. Videre har Delin ingen tradisjon for å gjøre noe uærlig mot kunder og ansatte. Delin har alltid startet med å være lavmælt, ærlig og ærlig for å få kunder og kolleger til å føle seg pålitelige og troverdige. I fremtiden vil jeg definitivt fortsette, selv om det er vanskelig, vil jeg ikke gi opp.

Om fabrikkens sertifiseringer

Leverandør
Denne leverandøren er verifisert på stedet av verdensledende inspeksjonsfirma.

TÜV Rheinland
Leverandørens selskapslokaler er sjekket av Alibaba.com-ansatte for å bekrefte at det finnes operasjoner på stedet der. Et tredjepartsbekreftelsesselskap har bekreftet leverandørens lovlige eksistens. Lær mer om tredjepartsbekreftelsesbyrået.

Ta kontakt

Kontakt oss
Tlf. 41109843/95175425
Følg oss i sosiale medier
© 2021 Royal-group AS
Utviklet av Finalize IT Ballangrud
stareyecartleafrocketmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram